Friday, June 15, 2007

Pening pening

my ticket is on 25th August. The gathering will be the weekend after. i am left with 7 days to spend. not sure whether i should just stay in kl or make a return trip from kelantan. here's the deal

honestly, i would love to be around kl till the sept 1st, so that i can have ample time to do stuffs. also, i can save up time of travelling and money, instead of ulang alik sana sini. penat dan boring travel sorang2 nih. bahaya pun ada. tp most importantly i wanna catch up things like

-jumpa orang(hoh, buruknya bunyi translation..) maybe miss nisa, mrs alysha. Bantingites, OF COURSE!! *melompat2 keriangan* in short, sesiapa jelah yang kenal and dah lama x jumpa.

-makan ikan bakar (haaaaa, kepada yg berkenaan yg suka sgt tulis pasal gerai/trip makan ikan bakar nih, silalah ambil perhatian yerr;p)

-makan chinese food (aaaa nakkkk!!)

-Eyes on Malaysia (uhuk, betul tak nih nama benda alah tuh? haha)

-jalan-jalan tengok fashion ape kat malaysia. kalau rajin, boleh beli *ka-chingg ka-ching*

-nak tengok teater!! nak tengok teater!!

-psstt, sightseeing kat putrajaya?? *innocent eyes LOL*

tapi, aku nak good company to do all these stuff. nanti semua org busy dgn kerja, tak beshla. ok, at least for 4 days since 31st august hari jumaat kan? tapi still. uhuk. cemana nih? haihhhhhhh.

kalu balik kelantan dulu pun ok gak actually cos dapat tengok baby baru..ehemm, ini bukan newlywed tp yg dah ada 2 boys tuh..imagine kalu dpt boy lagi, cukup2 satu team basketball..aku boleh jd coach pom-pom girl ape.pbbhhtt!

alah, penatla travel pergi balik tapi. aiya maaaa, pening..

5 comments:

Anonymous said...

huh?
ada org buat entry pasal makan ikan bakar kE?
ada ke ?
ada ke ?
tapi bunyi pun sangat sedap .. ikan bakar .. ketam .. sotong goreng tepung .. kerang bakar ...
mungkin kalau aku lah yg tulis entry tu .. on je ..

Anonymous said...

oh yea ..
sight seeing and eyes on malaysia sounds nice too since my camera is back in action ..

Anonymous said...

aku sendiri tak paham napa aku tanak letak sume sekali dalam 1 comment .. tp buat cenggini cam "wow ! yatt ada ramai pembaca" ..

teater .. there is a nice show coming up at istana budaya .. i am not sure was it king and i OR anna and the king . but both sounds superb

apa lagi ye yg aku nak tulis nih?

Anonymous said...

syu,

LET'S DO ALL!!

Anonymous said...

by the time ko pulang ke malaysia .. aku rasa aku telah terlepas dr ikatan sebarang projek ..

do it all .. insya Allah .. unless ko dh plan ngan org lain terlebih dahulu ..