Thursday, August 25, 2005

gerak geri Ilahi...

tiba2 hari nih tergerak hati nak YM al!n..just try my luck sbb terasa lama sgt x borak panjang ngan dia..rindu nak bercerita n bergelak...after a while i received mail alert- a frenster msg from her, the same al!n..so dengan blurnya aku tanya

y: apekemenda ko kasi frenster msg nih
a: yela
a: cari kau
y: hmm?
y: cari aku??
a: a ah
y: bukan dah jumpe ke nih?
alin: aku kasi sebelum kau tegur kat ym nih
y: haa?? series?
y: tipu aa
a: adala beberapa minit sebelum
a: series!!!
a: aku ingat kau tego sebab dapat mesej
y: ko mmg carik aku lin?
a: kekekeke
y: oh my
a: cari sebab lama tak jumpa
a: :((
y:(i said sumthing)
a: huih mestila
y: alin...i'm touched

n what's in her msg? hmmmm, i think i wanna keep it to myself =) but i thank her soo much for the thot...

cerita lain pulak..pasal abah..slame kat sini, mmg jarang dpt cakap dgn abah sebab slalu xde kat rumah..aku pun xdela rajin mana nak call hanphone abah, stakat kirim salam n bertanya kabar mase cakap ngan ma..tp satu hari rasa teringin sgt2 nak dengar suara dia..siap pesan mintak ma bgtau kalu abah dah sampai rumah..tp ibuku terlupa jua:p

the next day, aku call jeh hanphone abah sebab rasa nak berckp jugak dgn abah..dah penat bergelak, abah bukak cerita...rupanya dia pelik apsal aku asik kasi sms yg sama berulang2 kali, ade tuh sampe 20++..alamak, ape dah jadik?? xkan hanphone aku rosak kot..rupa2nya mmg aku accidently terhantar sms kat abah sbb jarang lock keypad & mmg nama abah 1st dlm contact list..patutla abah penah sms 'kenapa' tp aku pulak ingatkan silap send... aisehhh, lps tuh barulah aku godek2 phone tuh carik cemana nak autolock keypad..hahaha, punyelahh tak betul aku nih :p

tapi perasan tak dalam 2 cerita nih, mmg Allah Maha Mengetahui? kannn? =)

No comments: