Tuesday, July 06, 2004

*ASTAGFIRULLAHALA'ZIM*

hmm, Allah nak uji kesabaran aku...memula hadiah from abah for my SPM rosak, or should i say dah worn out..aku sayang gile camera tuh eventho dlm hati dah berangan2 nak save up beli digicam...masin mulut aku bile cakap yg aku akan beli kalu camera ni dah rosak..tapi bile dah betul2 rosak aku tekad nak baiki jugak, maybe spare part kat mesia will be cheaper...

the day aku bwk camera tuh utk dicheck, aku ilang bracelet..my 21st birthday gift from my parents...hmm, ade history behind it yg buat aku rasa devastated sgt2..i wept on my way home..i wept when talking to my mum and i wept to sleep...the sentimental value is still there and it stole away my smile..

i'm sorry for the silence..i need time to pull myself together..things aren't on my side, also other trivial things stumbled me over and over again...

i'm gone...for a while or..?? the only thing that i wish is my parents..full stop

No comments: