Saturday, July 23, 2005

some revelations=)

slalu kalu aku ngadu demam or rasa mcm nak demam, 1st thing ma akan suruh-mandi. ye ye ok,ahahaha... pagi td sakit gusi *muka terseksa* tergolek2 kat katil...rasa mcm nak demam..ikutkan mmg malas nak bgn and buat pape, lapar pun laparlah..tp bila teringat ape yg ma akan buat kalu aku tgh tunjuk aura2 mcm tuh, aku paksala diri pegi mandi..haahla, bile dah segar tuh x rasa sakit sgt dah..magic magic:p

aduihla, penat kawad kaki kat ward..bukan ape, kalu sume kaki pendek mcm aku xpelah nak main pondok2, naik turun tangga byk mane pun. nih dpt Dr. Andre (kacak kalu tgk from the side:p) yg jln mcm robot pastu partner ngan Marty yg tinggi mcm galah, tak aci tak aci!

morning person.pagi ke petang di hosp-berkobar2 plan nak buat itu ini bile balik rumah nanti..konon nak siapkan keje la, nak start buat keje la. malam di rumah-melepek kat katil dgn x sengaja,heheh... dah kata aku mmg x produktif mlm2 nih. nak tgk aku rajin (sket), kasi aku buat keje pagi2..insya Allah, otak berjalan lancar. tp kalu dah mlm, hehehe sendri malas laaaaaaa. tak boleh nak buat ape..ade sesapa nak tolong marahkan x??

No comments: