Friday, April 16, 2004

*CRAP!*

duhh, since smalam doneeh.com nih buat hal, so hafta list all my shout-replies in here..

NaD: welkam2, any thot is greatly appreciated..:p

FatmA
: heh, the 'PRS' thingy just miraculously put a big smile on my face!!!hahahha, fatma, u just know how to 'tickle' me...:p

Cousin: haaa, hows the preparation for the 'Labour day'??hehehhe, dun forget to send me some nice pics of urs..miss ya!

FarinA: 1. hohohoho, sedihkan lagu 'januari' tuh???tp mmg masyuk aa bile dgr lagu tuh,giving me a good excuse to space out again:p 2. cehhh, lagi nak kasi aku jeles pasal pegi tgk show..sabar jelah minah nih.."khayalan menjelma...lalallalal" btw, aku dah layan dah lagu tipah tertipu..cukup enak utk jd soundtrack aku n zila for Al* s*t*n~LOL 3.owhh, aku pun x realise psl setting tuh*SHAME* hahah. aku dah tukar dah, hopefully it works out well...:p

p/s...skang tgh gile dgr lagu so7..berhenti berharap n menyelamatkanmu...duhhhh, aku SUKEEERRRR!!!!!!!!!!!!!!

No comments: