Wednesday, January 19, 2005

...i stopped watching Akadem! coz its so dissapointing..n zah!d wasnt in the episodes most of the time :p lagipun time tuh aku selalu busy nak prepare dinner so xde masa sgt nak mnghadap tv..so i just stick to 'sal!na' and DHAC ...hmm, xdelah best sgt rasanya tp alang2 tgh cuti kat mesia, tgk jelahh kan?kan?sambil2 cuci mata gitu ;)..
.juara lagu pun best,terkekek2 aku gelakkan sar!mah n naj!b..it was fun n honestly aku lega sbb m!sha x menang..coz that 'lagu hantu' xdelah hebat mana aku rasa..tapi apsal susah sgt anu@r zain tuh nak menang eh :p n lagu v!nce pun not bad,heheh...grup 'labah2'??hmm, jarang dgr tp cam best..ntah, x paham sgt ape kisahnye lagu tuh....
..the 3 sisters reunited again..this time the eldest were home for hari raya n the youngest dgn selambanye ponteng sekolah :D went out today to kb...have fun while shopping for adik..balik2 tuh dua org sibuk maingame, sorang lagi ngadap internet..
..aku tertipu!ingatkan dpt surat drpd M4RA utk kasi check pagi tadi, dah sonok melompat2 dlm umah, rupa2nya bile bukak dpt surat penyata..adoii, geramnye!!sakan ma gelakkan aku :D...

No comments: