Friday, January 21, 2005

short stories..
tgh hari tadi...ma decided to go to kb n knowing that she's fasting, aku insisted nak follow(heh, alasan tak??:p)..memula ma kata x payah tp last2 dia kasilaa,heheh..aku pun dgn sronoknye pegi bersiap..turun tingkat atas sambil nyanyi sebaris lagu ciptaan sendiri "i'm going to follow my mumm..lalala"...on the way tuh baru ma bukak cite..dia dgr aku nyanyi tp tpaksa tahan gelak sbb tgh sembahyang..opsss,hehehehe!!

kisah org gile...
org gila:ehh, aku nak kawen ngan ko nih
pempuan:haaa, aku xlehla kawen ngan ko..sbb aku nak kawen ngan dia nih (sambil sesedap hati tunjuk kat jiran dia)
org gila: laa, ko mane boleh kawen ngan dia
pempuan:apsal plak x leh?
org gila:nanti selawat x habis...(time kahwin kan ade selawat mase pengantin sampai :p)

p/s..err boleh eh mcm tuh?

okehh, selamat hari raya aidiladha utk semua..esok jemput dtg rumah makan laksa,yeay yeay !!

No comments: