Sunday, July 16, 2006

Rindu...

Malaysia.

hmm, tahun nih kira tahun kedua aku tak balik winter. ehem, aku balik winter ada valid reason ok:p anyway, aku perasan jugak everytime aku duduk sini more than 5 months, dugaan macam bertimpa-timpa. tak kisahla tuh. bila lagi nak belajar kalau tak skarang kan?

cumanya skarang nih, aku selalu terbayang malaysia. rindu nak jalan-jalan kat KL. rindu nak duduk tenang kat rumah. rindu nak bergelak ketawa dgn org yang terdekat. bila tengok fotopages nih, baca blog nih dan nih , tak dapat tidak aku rasa jealous. aku ada lebih kurang 4 bulan lagi untuk hilangkan rindu nih. mampu ke ?

kisah yang lain . aku dijemput jadi pembaca pertama tentang kisah KURUS2 PUTIH2 PAKAI TUDUNG? (sorry, tak dapat nak directly link the entry so carikla kat sini .) . aku minta utk komen.

well, not a suprise. *smirk* totally acknowledge the shallow criteria. heh. i'd say its a pity that such attitude exists and remains out there. *shook head* please, think of something better??
i could say more about this but it'll be an outright act. shouldnt and wouldnt.

2 comments:

Marfu'ah said...

Yatt.. I know, missing so much kan? kan? kan?

I feel it to, girl.. except...

I'M GOING HOME IN LESS THAN 2 WEEKS!!!! YEAY!!!!!!!!!!!! *evil grin*

Yatt, jgn la marah.. U cant expect me to be sweet and kind all the time. HEHEHE

Dude, jgn nangis tauuu

Anonymous said...

Peah JAHATTT!!
Peah JAHATTT!!
Peah JAHATTT!!!

*kesat air mata:p*

dah dah...aku nak pegi carik tiket balikkk Msia nih...tak lama dahhh:p