Wednesday, June 16, 2004

SEMALAM..
antara hari yg paling perit utk aku..aku ingat aku dah cukup tekad and takkan experience this feeling lagi...huhuhu!! dugaan sungguh aku rasa skang nih..dalam pada aku kalut nak buat revision utk exam , ade benda lain yg bz memenuhkan memory box, mengacau hidup aku...benda yg dah lama aku campak ke tepi tapi datang balik.... bile aku nak pejam mata pun, otak aku still sesak..!
HARI NIH...
aku try nak focus kat exam. heh, trase masa jawab tuh surreal jeh..:=( adatla dlm every paper, ade yg boleh jwb, ade yg x boleh pastu ade jugak yg x tahu langsung..skang nih mampu doa jeh mintak Allah kasi yg terbaik, aminn...lepas abis exam terus pegi clayton nak carik food utk travel ke sydney n brisbane esok
ESOK...
i'll be heading to sydney then gold coast..hopefully aku dpt nak ilangkan perasaan x besh tuh kat sana nanti..ape2 yg dah jadik, aku xleh nak tarik balik...ape2 yg nak jadik,aku x brani nak pk lagi..

No comments: