Sunday, September 19, 2004

* AlerT or AlarM???*

...*hiding my face* ok oww, apsal bile tgk pics mase merdeka day n dinner IMS , trase cam tgk klon tembikai jeh??hehehe, lps nih xde dah alasan nak kasi kalu dikata chubby pun (ehem..;p)..nak kata makan byk, yg sampai gastrik2 tuh ape dia?? nak kata x exercise, almost everyday aku pegi sukat jalan petang2 (excusela 2 3 hari nih sbb tgh sakit)??nak kata camera trick, boleh jadik kann??hahahaha...

adoiiii,nih yg trase x nak balik mesia sbb x sanggup kena 'hint' ngan abang n cousin2. dahla telinga aku nih bukannye tebal mana ;p tapi yg lagi x best sbb aku rasa sakit2 nih lagi aku mkn byk, sebab konon2 nak energy ( n lapar jugak pun ;p)..x macam org lain..x lalu nak makan kalu sakit :p tapi knowing me, mmg xleh skip makan pun, sbb once dah kena gastrik mmg teruk...sampai demam2 and sakit kepala,ngehehe!!

okeh, lps nih aku nak impose rule:sesape nak snap gambo aku, sila berdiri sejarak 3 meter or more,lagi jauh lagi baik,muahahah!!


No comments: