Tuesday, May 22, 2007

MY LITTLE WORLD









6 comments:

Dr. Aneesa said...

wohoooo..
byk nye soft toys...
keeping u company?

Anonymous said...

so, yeah. keep me smiling =)

nak tolong tambahkan collection pun boleh jugak, niesa..eheh

Anonymous said...

phewwwwwwwitttttt...lawa nyer bilik kau yatt..nampak mcm comfy giler..hehehe...

Anonymous said...

thanks.. aku pun baru idea nak arrange bilik nih last 2 weeks kot..heheh, aku tahu tang mana yg ko nmpk comfy itu..kalu tak, takdelah aku tido 8 jam sehari..

Hani Izhar said...

waaaaaaa!

based on the room itself you can come to a conclusion yang tuan punya bilik adalah seorang gadis yang ayu (wakakakkka ko la tu yatt!!)

bilik aku jugak macam bilik bujang..macam baru lepas tsunami!

Anonymous said...

haha ko mmg pandai buat lawak hani..ayu tak synonym dgn aku tp kalu MUDA REMAJA tuh..iya benar!

*gelak perasan*