Wednesday, May 09, 2007

Rolling on the floor laughing

tgh tgk2 video clip..saje nak usha yg nih, dlm kepala dah start fikir

' ohh, tgk tunggu awek dia kot..maybe nak ckp dia nak clash ke ape ...eh jap, apsal tajuk lagu nih macam dia yg nak blah tapi kenapa dia suruh awek dia pergi pulak??

alahaii sian muka awek dia..sedihnyaaa..eh, apsal awek dia je pergi masjid (trying to read the tulisan jawi)..apsal dia tunggu dlm keta je??

eh, apsal awek dia yg drive keta plak?? takkan dia x reti drive kot??

ape lagu nih...tajuk mcm dia yg nak pergi, tp suruh awek dia pergi la, bangun semula laa...

wowwww, dasyatnya awek dia nangis...mesti konon sayang gilelah nih..hahaha, ok2..pandai2 berlakon..aduii, kesiannye... (rasa sedih dlm pada tak faham)

eh, pantai? eh, gambar2 diorg?? nak buang dlm laut???

ohhhhhhhhhh, dia mati keeeeeeeeeeeeeeeeee....patutlaaaa'

nak tahu video-clip lagu ape? nih dia..

http://www.youtube.com/watch?v=bRYPheSlaJ0

dengan ini, jelaslah bahawa aku masih LPU...

9 comments:

Hani Izhar said...

hahah yatt kalo aku x baca ur entry and watched the video, mesti aku pun clueless gak...

tapi..tapi..yg ko cakap masjid tu bukan ke ada gamba kubur kat papan tanda tu?

satu jek aku x puas hati. awek dia buang gambar2 kat tepi pantai. nanti kena bawak ombak tersadai jugak kat tepi pantai tu. hish..mencemar alam jek. kalo ye pun pegi la kat laut dalam ke....

nice song though, i'm SO out of touch with the msian music scene

Anonymous said...

believe me when i said, aku nampak sign kubur tuh as kubah masjid kat papan tanda tu..n tulisan jawi 'sebelum jasad...' as the usual 'sembahyangla kamu sebelum kamu disembahyangkan'...

eh hello makcik, org tgh sedih2 mcm tuh mana pk pencemaran alam ke ape..nti kalu dia pegi laut dalam, org ingat dia nak commit suicide plak dahh...hahahha

ituhla, mendayu-dayuuu lagu nih..

f a r i n a said...

hahahahhahaha...

apa barang ar weh, orang nak clash depan masjid. hahahaha...

owh kaer...

Anonymous said...

hahahahahaha, malangnye aku terlalu BLUR untuk fikir itu semua...aku ingatkan dia tunggu awek dia lepas smayang ke ape baru nak ckp nak clash...

tapi aku confuse jugakla, apsal dia x ckp jugak dgn awek dia lepas awek dia masuk keta..dok sedih sorang2 buat ape..serious masa tuh tak faham...

Hani Izhar said...

wahahahahahahah!

actually memula aku pikir awek tu kena drive kereta sebab keta tu dia punya and nampak mcm keta antik mahal, so mamat tu xleh drive takut calar

actually come to think of it, kenapa papan tanda kat kubur tu dalam tulisan jawi je? Orang zaman sekarang berapa kerat jek baca jawi dengan lancar (termasuk aku..slow gak la..uhuhuhu). Kalo nak nampak authentic pun tulis la dalam bahasa melayu sekali...

Anonymous said...

hahahahaha..

wahai makcik, tulisan jawi itu adalah utk insan2 seperti aku (dan juga kau=p) yg semulajadi 'lambat'..agar video clip tuh nampak real..tertanya2 hingga hujung lagu..

org lain yg tgk, the 1st glimpse of that papan tanda pun dah tahu mamat tuh mati pastu nyanyi lagu utk awek dia yg tgh sedih (eeeee, scary!!)

eh jap, brape lama kita lap dgn org lain utk faham lagu nih???

warghhh, 4 MINIT??!! camne nak jadi doktor nih..nti patient tgh crashing, aku blur2 lagi tak faham cerita ape jadi kat patient?

bak kata peah suatu masa dulu, aku nih kalu org ckp suka kat aku pun..entah2 aku boleh tak faham pastu suruh org tuh explain balik....eewww, tak romantisnye!

ape kata kalau aku dan org tuh sama2 slow dan lambat???

CUT!!

Anonymous said...

muka awek tu pucat semacam jek ingt ant* hihihihihi

Hani Izhar said...

wahahahahahah (gelak dulu...dah macam perkara wajib hehe)

4 minit delay..ala yatt...rilek la.. in real life kalo patient tu masih nyanyi2, alamat sihat walafiat la dia..

hahahah aku suke ape yg peah cakap tu..sokong!! Ala kalo korang dua2 pun lambat bertindak aku ngan peah heret jek korang pegi jumpa tok kadi ;)

kalau x pun, ko cakap jek sape ko suke, kitorang pi pinangkan *grins*

Anonymous said...

gambit: GAMBITTTT!! tido luar malam nihh!! eh eh tak boleh, nanti tido sorang dlm rumah..alamakk, benci laaa..

hani: hehe, kalu nyanyi2 takpe..kalu tercungap2??hahahaha pengsannn aku...

eh eh, ape nih?? tok kadi ape nih?? havent we agreed that i'm FOREVER 22..*senyum dgn gediknya*

OMG, i could see disaster coming to me when u two are together...ohh tidakkk *drama swasta skett*