Monday, March 15, 2004

hmmm, skang nih susah plak nak updatekan blog nih..bukannye bz sgt pun tp ade jeh keje lain nak kena buat. Yeay, hari nih balik klas awal n sempat aku skip satu lecture lps PCL. Balik dlm kul 11, carik cereal sbb pg td x sempat proper breakfast pastu 'pengsan' kat dlm bilik.Hmm, flu x abis2 sbb smalam mkn buah, pastu byk gelak mase tgk cite siam(hero pattaya~'Iron ladies'), dahtu stayup sampe pukul 3 pagi sbb dgr anugerah bintang fofular kat radio era, sambil2 chat..Ciss, nyesal aku tido lambat, if not suara aku dah ok dah hari nih:p hari ni masak nasi goreng n ayam masak merah..hahhaha, aku siap letak daun kesum dlm nasi goreng tuh, sedapp woo!! konon beli daun tuh nak buat ulam tp bila dah nmpk cam nak layu tuh, aku cepat2 letak dlm nasi goreng...syyyhh!!

RecaP FoR ThE WeekenD
hari jumaat tuh lps PCL terus pegi Westfield sbb nak kejar sale pinggan kat Target..ahahha, aku zila n syima ber-retail therapy kat tempat tuh sampelah kena tinggal bas. x psl2 kena naik train balik mlm tuh..heheh. sampai2 umah jeh, terus online.
Sabtu. pagi2 aku renovate bilik..tukar cover 'pink winnie' ngan 'blue sunflower'.heheh, sambil2 tuh bukakla jugak buku plus buat laundry...ptg tuh aku n zila kelam-kabut nak pegi ka-teng kat city..hahahha, merasa aku pakai baju vietnam tuh:p sib baikla ktrg car-pool, kalu x mmg x sampe aa kat tmpt tuh..hahahah, aku rasa most of the time aku byk duduk n gelakkan org jeh:p ok la jugak join benda nih, sumthing different.
Ahad..bgn pagi aku bukakla buku sbb rasa byk lg yg x cover..tup2 ade tetamu bwk roti, yeayy!!! ptg tuh aku decide nak pegi jugak taebox eventho badan x fully recover. At lest kasi peluh sket. Balik tuh pegi Clayton ngan zila sambil sorong 'keta troli'..hahahhah, balik tuh mmg rasa nak patah pinggang aa:p Rupe2nye sampe umah ade tetamu lagi..hehehhe, aku pun layan aa kejap b4 lari pegi mandi sbb rasa busuk gile...mlm tuh layan cite siam psl gays n maknyah main volleyball. Tp sib baik hero pattaya tuh jadi straight guy..Mmg lawak tahap golek2 aa cite tuh. Adeke patut sbb xleh mekap trus x smgt nak main..perghhh, kalah aku!!
Haaa, apology to all sbb aku xleh lg nak upload gambo kat sini..Lembab aa intenet umah nih. duhh!!! buhsan bangat..
Owhh, baru aku tahu cite '3o hari mencari cinta' ade tunjuk kat sini..jom aaarrr pegi tgk sume!!

No comments: