Saturday, March 20, 2004

*wonder why!*

hmmm, its saturday again. Alhamdulillah, my health is much better and hari nih aku end up terperap kat dlm bilik buat keje..well, at least i can see some improvement:p
But right now, boredom really hit me. I need to go out but where!! Wish I'm back in mesia to enjoy the 'pilihanraya fever', hahahhaha.

ma :adik kata bile nak pilihanraya nih, rasa mcm skolah rendah punye hari sukan.
me: hahahahha, bakpo (kenapa)?
ma: yelahh, sane ade kemah parti tuh, sini ade kemah parti nih..abg long pun nak balik nih tgk 'demam
pilihanraya'. Malam2 lagi meriah, org dok sibuk pasang poster

Hahah, talking over the phone with my mum. Rasanya mase cuti hari tuh, aku sedikit 'celik' psl whats actually happening in my hometown. Enough said..:p

Hmm, tetiba terpk whether i shuld continue with this blog thingy or not, coz somehow it deviates a lot from wat it used to be for me. Rasanya, aku dah xleh nak jadik expressive sgt dlm nih, thinking that there are other ppl who read it. Confuse2!! Before nih, aku free jeh nak tulis ape yg aku rasa, tapi skarang nih aku kena pk elok2 b4 aku type sumthing. Yelah, mane tahu ade yg x puas hati or pikir lain..urgh, susah la macam nih. Lagipun skarang nih hidup aku sgtla mendatar . My life resolves around endless classes, little room and bits of taebox class....continue or not????

No comments: