Monday, September 18, 2006

Mari bercerita..

1. minggu ini turn aku utk prepare notes anatomy for the group. uhukkk, aku tak reti melukis..tak tipu, lukisan aku yg paling cantik adalah orang lidi dan rumah kotak..nak tahu ape aku buat??nyehnyehnyeh, aku tekap segala gambar yg penting...ok, lepas tuh ada satu picture nih mcm x muat space kalu tekap so aku cubalahh lukis...tak susah pun, so dah siap tuh aku saja tunjuk Z, tanya dia rasa2nya nih gambar ape...jawapannya ialah

'laaaaaa, aku ingatkan muka teddy bear'.

huwaaaaaaaaaaaaaaa!!! terus aku padam lukisan itu...ape nih, gambar tulang belakang ada rupa teddy bear ke???

hmm, meh bukak cerita zaman kanak2...ingat lagi dulu masa skolah menengah ada satu buku autograph kena siapkan utk kelas seni. ok, aku pun seronokla sediakan satu section utk family. bagi ma abah, all the siblings termasukla abang ngah untuk tulis ke ape...mentang2 dia pandai melukis, nak tahu dia lukis ape?

huuuuuu, gambar aku dari pandangan atas...pastu caption

'gambar tak nampak kaki'

kononnye kalu tgk dari atas x nmpk kaki sbb gemukkk (mana adaaaa pun!!) . jahat tak? jahat tak?

2. smalam aku main netball. joined KUAM netball challenge..team kitorang nih punyelaaa lepak, practise sehari sebelum jeh..tuh pun players cukup2..haha, pastu oklah. dah agak dah mesti akan ada this team yg sangatlaaaa suka-nak-menang. nak menang jeh takpe, tp main ganas x hingat. sepak karang!
pastu nak jadi cerita, aku paired up dgn budak from that team yg dah diketahui kisah suka-pegang2-org-pastu-main-tak-ikut-rules. amendeee lah. mula2 tahan lagi, tp last2 tuh aku dah bengang. i mean-ko nak lari kejar bola ko larilahh, takyahla tangle2 kat aku. bongek!
pastu nak tau ape aku buat???

hahahahha, bila aku dpt bola and dia nak block aku depan2, aku TOLAK dia suruh dok jauh2 sket...wahkahkahkah!!

tak pernah lg aku mcm tuh...tp puas hati aa rasa..heeee

3. semua org dah buat so aku org yg last tulis buku KIKI tuh..kononnye nak bagi last2 so that takdela dia baca siap2 before naik flight...tp mlm tuh aku demam, so letakla benda alah tuh bawah meja. the next day aku bangun weng2..tak buat ape2 pun, siap2 nak pegi airport...

salam2. sambil tunggu flight,

'mana buku KIKI aku??' -yes, she knew about the book. suprise tak jadik, ok!

1st thing-blank. and then

'alamakkkkkk, aku lupe'

No comments: