Sunday, November 14, 2004

*The NitE oF Eid*

...rite now aku tgh dengar takbir kat media player...aku sbenarnye x cukup tabah nak dgr takbir tapi ape lagi yg ade utk menghidupkan malam raya...sooo soothing yet often left me in tears...aku miss nak dengar suara abah bertakbir kat surau :(( still i refused to go to the halls to celebrate the nite of Eid with takbir n main bunga api...ntahla, bukan aku x nak sbenarnye tp aku rasa x cukup kuat nak jumpe org lain and bergembira...aku x nak spoilkan mood org dgn muka aku yg sarat dgn beban...i'd prefer to stay home and make myself comfortable...tapi at least bile dah dpt dgr takbir aku x rasa terkilan sgt..

...demi nak ceriakan sedikit suasana di rumah, mlm tadi ktrg masak rendang (instant :p) and kuah kacang..sambil2 karaoke kat dapur =) then try buat ketupat gune riben yg sememangnya aku x penah reti :p 3 4 kali try x jadik jugak aku dah give up..its ok, there's always next time ;)...
...sekarang nih mmg byk benda dlm kepala aku..aku rasa dah cukup penat...

...to all, selamat hari raya, maafkan segala salah silap sepanjang kite kenal/kawan..cherish everything around us...take care and may Allah bless us ;)

No comments: