Monday, October 02, 2006

cuti cuti

tolonggg....

fikiran aku sangat occupied dgn ape yang aku akan buat selepas 2 bulan ini

-kelantan. berehat bersama family. ikut abah pegi kebun ke, kolam ikan ke. ikut ma pegi mana-mana. cari gaduh dengan adik, sambil2 buli dia. spoilkan diri dengan abg yu & ayah mie, mintak ape-ape mesti dilayan. oh,lupe. insya Allah akan ada majlis jugak nti kat rumah tuh. heheh, kalut laa aku nti. dah confirm, baru aku war-warkan yek!

-kedah. kak dah book aku awal2 suruh pergi sana before pegi tempat2 lain. hehe, i will always be her baby sister. she pampered me very much, now that i find it difficult to share her with her other 'siblings'. pastu nak buli main2 dgn budak kecik yang manja lemak berkrim tuh.

-KL. nih panjang sket. memula macam biasa melepak rumah abang. pastu buli main2 dgn syahman & umar, syakir jugak. spoilkan diri dengan kak sya sambil2. jalan2 cari makan ke, shopping ke. nak seafood bolehh?? next, time with the girlfriends. hooiii kawan kawan, mari kite turun ke laut sungai. so far, nak mandi sungai seharian, pastu overnight kat PD sambil jalan2 cari makan ikan bakar. ada masa lagi, jom shopping??? splurge splurge ...pastu weddings. yeay, let's dress up!

-Perak. time with the auntie. we'll do all the girl's stuff. shopping, movie marathon, food-hunting. like always. thats the beauty of being one of her favourite nieces ;)

-Johor. kalau ada rezeki, insya Allahh. new place, new ppl, new experience.

fuhh, timur barat utara selatan.

No comments: