Thursday, October 28, 2004

*La, baca lagi kE?*

...hahahah, meh aku gelakkan korang siap2 :p adoii, hidup aku skang nih asik nak tergelak jeh..rasa nak gelakkan diri sendri pun ade...nak gelakkan org lain pun lagilah ada,hohoho...

...lawak bile ingat balik ape yg aku dah go thru lately....ituhla, kan dah kata toksah , degil nak continue jugak...bilelah aku nak reti blaja cara2 buat org x sakit hati?? pastu dok hok hek sorang2..nak buat keje pun x tenang..padan muka sendri..nih baru org kata buku bertemu ruas...jap eh, apsal mcm kena marah jeh?...

...lawak bile tgk org lain..ape yg dikata x serupa yg dibuat..well, none of my bussiness pun...hohohoh...aku nih boleh tlg dengar je, nak ckp lebih2 pun dah malas :p tapi nak tolong sama2 gelak pun boleh jugak...hahahhaha*adeihh!*...

...dah dah, lepas nih buat cara org normal, dok diam2..toksah ngengada nak buat itu ini..hiee, makan orang baru tahu!

No comments: