Wednesday, October 27, 2004

*Toksah bacA*

...tahap sangap yang amat :p smalam 1st time aku cuba meletupkan perut dlm bulan pose nih dgn food yg berbagai2..adoi! sampe xleh nak tido sbb kenyang sgt...untill 12 am then baru ade hati nak landing kat atas katil...tuh pun lps buat jahat ngan org..alamakk, bilelah aku nih nak srik drpd sakitkan hati org lain....the katil is the very convenient one sebab betul2 menghadap study table aku..bile2 masa jeh aku boleh dive :p jaga kul 3..mekasihla tlg misscall/buzzkan aku....tringat chicken pie yg x rasa lagi smalam, n mee goreng yang x penah puas makan...tuhla sahur aku plus bits of other food as well *burps* adoi, cekang perut nih, nak telan air pun x larat ;)...

...sedar diri next week nak exam n byk lagi x cover, bukakla buku.. sambil2 'belek' pc kat depan mata..hehe..dekat kul 7 trase nak mandi..tp mcm biasa after mandi jadik ngantuk..so sempatla buku tuh baca aku dlm sejam kat atas katil :p bgn2 buat ape yg patut..pastu paksa syu mlayan aku main games...literati...hahah, since dua2 sangap so x pasal2 scrabble pun jadik cam beshh..hohoho..eventho aku tahu riak tuh x elok esp bulan pose, tapi aku nak ckp jugak yg aku beat syu (ayohh, jgn jerit dah syu..telinga aku nih sensitive ;)) alaa...words pun cam budak skola tadika jeh..

...haa, kan dah kata toksah baca :p

No comments: